Rabu, 11 Disember 2019

KURSUS PERABOT DATANG LAGI BAGI TAHUN 2020.........

sesiapa yang berhajat nak menambah pengetahuan atau ingin mengetahui dengan lebih lanjut tentang interia design bolehlah join dengan deenkitchencabinet. Di sini deenkitchencabinet menyenaraikan takwin kursus sepanjang tahun 2020


.




BERMINAT?? Hubungi 011-10971443 (deen) untuk maklumat lanjut & pendaftaran.
Untuk menjamin kualiti kursus, tempat peserta adalah TERHAD (Min 10 orang/ sesi & max 15 orang/sesi) jadi pastikan anda segera mendaftar dengan kami kerana ‘first come, first serve’ ya!!
Terima Kasih Untuk Perhatian Anda 

8 ulasan:

  1. Balasan
    1. Bengkel perabot kolej komuniti Kuala langat, Banting, selangor

      Padam
  2. Assalamualaikum.sy berminat utk join.utk bulan okt hingga dec 2020 ada ke tuan?mohon diberitakan kpd saya.shahril

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wsalam... Minta maaf bls lmbt untuk buat masa skg kursus terpaksa ditangguhkan disebabkan covid kalu ikutkan perancangan bulan 11 ada satu kursus kabinet full set atas bawah selamat 3 Hari tp disebabkan covid saya terpaksa tangguhkan boleh tuan bg nombor nnt kalu ada kursus yg terdekat nnt saya maklumkan

      Padam
  3. Assalamualaikum tuan bila ada lagi kursus tuan,saya berminat tuan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikummusalam....
      Insyallah lepas kerajaan umum boleh buat kursus face to face nanti maklumkan.
      boleh tuan bagi no fon senang saya nak hubungi

      Padam
  4. Salam tuan.. Ada tak kursus yg terkini dan bila..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikummusalam.... Insyallah lepas raya aidilfitri saya akan buat kursus kabinet aluminium dan kursus tabletop quartz stone

      Padam